L'espansione di quasi $ 16 milioni, chì si spetta à esse cumpletata à a fini di a primavera, accumpagnarà à i minatori 16 000 è solidificà a pusizione di CleanSpark cum'è u primu minatore bitcoin in l'America di u Nordu; a tarifa di hash di a cumpagnia hè prevista per ghjunghje à 8,7 EH / s dopu a fine.
LAS VEGAS, 19 di ghjennaghju di u 2023 (GLOBE NEWSWIRE) - CleanSpark Inc. (NASDAQ: CLSK) ("CleanSpark" o "Company"), una cumpagnia di Bitcoin Miner™ basata in i Stati Uniti, hà annunziatu oghje l'iniziu di a Fase II. custruzzione di una di e strutture più recenti in Washington, Georgia. A cumpagnia hà acquistatu u campus in Aostu 2022 cum'è parte di una campagna di crescita in u recente mercatu bears. Dopu à a fine di a nova fasa, chì si spetta di utilizà solu l'ultima generazione di macchine di mining bitcoin, aghjunghje 2,2 exahashes per seconda (EH / s) di putenza di computing à a putenza minera di a cumpagnia.
A nova fase di a flotta di minatori includerà i mudelli Antminer S19j Pro è Antminer S19 XP, l'ultimi mudelli di minatori di bitcoin più efficaci di l'energia dispunibule oghje. Sicondu u voluminu finali di ogni mudellu in u mischju, u putere di computing tutale chì serà aghjuntu à a putenza minera di u bitcoin CleanSpark serà trà 1,6 EH / s è 2,2 EH / s, chì hè 25-25% più. cà l'hashrate attuale 34.% 6.5 EG/sec.
"Quandu avemu acquistatu u situ di Washington in Aostu, eramu cunfidenti in a nostra capacità di espansione rapidamente aghjunghjendu questa 50 MW à a nostra infrastruttura esistente di 36 MW", hà dettu u CEO Zach Bradford. "A Fase II raddoppia più di a dimensione di a nostra facilità esistente. Aspittemu di espansione a nostra relazione cù a cumunità di Washington City è l'uppurtunità di sustene u travagliu di custruzzione chì risulterà da questa espansione ".
"A cumunità di Washington è a squadra di campu hà ghjucatu un rolu chjave in a implementazione riescita di a prima fase di u situ, chì usa principalmente energia à pocu carbonu, usa l'ultima generazione di tecnulugia, è hè l'operazione minera bitcoin più efficiente in energia è sustenibile. . ", disse Scott Garrison, vicepresidentu di sviluppu cummerciale. "Questa cullaburazione farà una longa strada per finisce micca solu a prossima fase in u tempu, ma ancu per fà una di e operazioni miniere più robuste di sempre".
CleanSpark usa principalmente fonti d'energia rinnuvevuli o bassu di carbonu è cuntinueghja à seguità una strategia di gestione di soldi di vende a maiò parte di i bitcoins chì pruduce per reinvestisce in crescita. Questa strategia hà permessu à a cumpagnia di aumentà a so rata di hash da 2.1 EH / s in ghjennaghju 2022 à 6.2 EH / s in dicembre 2022, malgradu u mercatu di cripto sluggish.
CleanSpark (NASDAQ: CLSK) hè un minatore bitcoin americanu. Dapoi u 2014, avemu aiutatu a ghjente à ottene l'indipendenza energetica di e so case è imprese. In 2020, purteremu sta sperienza à u sviluppu di una infrastruttura sustinibili per Bitcoin, un strumentu essenziale per l'indipendenza finanziaria è l'inclusione. Travagliemu per fà u pianeta megliu ch'è era, truvendu è investendu in fonti d'energia à pocu carbonu cum'è u ventu, u solare, u nucleare è l'idroelettrica. Promuvemu a fiducia è a trasparenza trà i nostri impiegati, e cumunità in quale operemu, è e persone in u mondu chì si basanu in Bitcoin. CleanSpark hè stata classificata #44 in a lista di u Financial Times 2022 di e 500 Cumpagnia più veloce d'America è #13 in u Deloitte Fast 500. Per più infurmazione nantu à CleanSpark, visitate u nostru situ web www.cleanspark.com.
Stu comunicatu di stampa cuntene dichjarazioni in avanti in u significatu di l'Attu di Riforma di Litigazioni Private Securities di 1995, cumpresu in quantu à l'espansione prevista di a Cumpagnia di a so operazione minera di Bitcoin in Washington, Georgia, i benefici previsti per CleansSpark per via di questu ( cumpresu l'aumentu previstu in CleanSpark). tasso di hash è timing) è pensa à espansione a facilità. Intendemu include tali dichjarazioni prospective in e disposizioni di portu sicuru per e dichjarazioni prospective contenute in a Sezione 27A di a Securities Act di u 1933, cum'è modificata (a "Securities Act") è a Sezione 21E di a Securities and Exchange Act di i Stati Uniti. di u 1934. cum'è mudificatu (a "Legge di Transacciones"). Tutte e dichjarazioni altru ch'è e dichjarazioni di fatti storici in questa nota di stampa ponu esse dichjarazioni anticipative. In certi casi, pudete identificà termini futuri cù termini cum'è "puderà", "voluntà", "devessi", "prevede", "pianu", "prevede", "puderia", "intende", "destinazione" . etc. Dichjarazioni, "prughjetti", "cunsidereghja", "crede", "estima", "anticipate", "anticipate", "potenziale" o "cuntinueghja" o a negazione di sti termini o altre espressioni simili. E dichjarazioni prospective cuntenute in stu comunicatu di stampa sò, frà altre cose, dichjarazioni nantu à e nostre operazioni future è a situazione finanziaria, tendenze di l'industria è di l'affari, strategia cummerciale, piani di espansione, crescita di u mercatu è i nostri obiettivi operativi futuri.
Dichjarazioni avanti in questa nota di stampa sò solu previsioni. Queste dichjarazioni prospective sò basate principarmenti nantu à e nostre aspettative attuali è proiezioni di avvenimenti futuri è tendenzi finanziarii chì credemu chì puderanu affettà a nostra attività, a situazione finanziaria è i risultati di l'operazione. E dichjarazioni prospective implicanu risichi cunnisciuti è scunnisciuti, incertezze è altri fattori materiali chì puderianu fà chì i nostri risultati, risultati o rializazioni attuali differisce materiale da qualsiasi risultati futuri, risultati o rializazioni espressi o impliciti da e dichjarazioni prospective, cumprese, ma micca. limitatu à: u tempu di espansione previstu, u risicu chì a capacità disponibile à a facilità ùn cresce cum'è previstu, u successu di a so attività minera di munita digitale, a volatilità è i cicli imprevisible di l'industria nova è crescente in quale operamu; Difficultà di estrazzione; Bitcoin halving; Reguli di guvernu novi o supplementari; Tempi di consegna stimati per i novi minatori; Capacità di implementà cù successu novi minatori; Dipendenza da a struttura di i tariffi di utilità è i prugrammi di incentivazione di u guvernu; Dipendenza da fornitori di energia elettrica di terzu; a pussibilità chì l'aspettattivi di crescita di i rivenuti futuri ùn ponu micca materializà; è altri risichi descritti in i comunicati di stampa precedenti di a Cumpagnia è i schedari cù a Securities and Exchange Commission (SEC), cumpresi "Fattori di Rischiu" in u Rapportu Annual Form 10-K di a Cumpagnia è qualsiasi filings successivi cù a SEC. I dichjarazioni prospective in stu comunicatu di stampa sò basati nantu à l'infurmazioni dispunibuli per noi à a data di stu comunicatu di stampa, è mentre credemu chì tali informazioni formanu una basa raghjone per tali dichjarazioni, tali informazioni ponu esse limitate o incomplete è e nostre dichjarazioni duveranu. ùn esse micca capitu cum'è un'indicazione chì avemu studiatu attentamente o cunsiderate tutte l'infurmazioni pertinenti chì ponu esse dispunibili. Queste dichjarazioni sò intrinsecamente vagi è l'investitori sò avvistati di ùn micca troppe cunfidendu.
Quandu leghjite stu comunicatu di stampa, duvete esse cuscenti chì i nostri risultati futuri attuali, u rendimentu è i rializazioni ponu differisce materialmente da e nostre aspettative. Limitemu tutte e nostre dichjarazioni prospective à queste dichjarazioni prospective. Queste dichjarazioni anticipative parlanu solu à a data di stu comunicatu di stampa. Ùn avemu micca intenzione di aghjurnà publicamente o rivisione alcuna dichjarazione prospectiva cuntenuta in stu comunicatu di stampa, sia in u risultatu di qualsiasi nova informazione, avvenimenti futuri o altrimenti, salvu quantu necessariu da a lege applicabile.
Tempu di Postu: Feb-08-2023